Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

tirsdag, juli 18, 2006

Tanya in aktion!

Det er så 'desværre' ikke min baby hun vejer. Fandt lige dette billede på Helens hjemmeside fra min mødregruppe, hvor Tanya agerede jordemoder!
Ellers går det godt her i varmen! Nu er der ikke lang tid til ( ved ikke lige hvor parat jeg er ) Søndag nat havde jeg sgu en ve! Men det blev ved den ene. Det gjorde godt nok AVS! Men var meget livsbekræftende på en sær måde. Det var en meget ur-agtig form for intensiv smerte. Så nu ved jeg lidt hvad der er i vente. Men min kloge søster siger, at det ikke behøver at indikere at fødslen står for døren. Det er meget normalt på dette tidspunkt.. Det gør mig heller ikke noget at han lige venter lidt. Det er ret skræmmende at det kan være når som helst nu...Selvom jeg selvfølgelig glæder mig helt vildt!
Posted by Picasa