Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

tirsdag, juni 20, 2006

Lige et billede til af Johannes

Nåe...Han er så sød :-)
Glemte lige at skrive i går at jeg har skiftet sygehus til Herlev. Følte lidt at Hvidovre var en fødefabrik. Har fået at vide af nogle i min netmødregruppe, at de er meget omsorgsfulde på Herlev! Tanya stopper også sin praktik der, nu her. Så hun kender jo alle jordmødrene, hun har 'født' med næsten dem alle. Og vi regner med at chancen for at hun så får lov at tage imod ham bliver næsten 100%, altså hvis det er uden komplikationer :- ) Jordmoderen har jo det overordnede ansvar, så længe Tanya ikke er færdiguddannet.

Men Herlev regner jo med Nakkefoldsscanning som terminsdato, fordi den er mere præcis. Ved md-scanning i uge 20 vokser fostrene individuelt. Så må vi se om jeg bliver rykket tilbage d. 24/7 igen. Det ved jeg ikke om de gør. Det er jo ikke så relevant, medmindre at jeg går over tid!Posted by Picasa