Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

søndag, juni 11, 2006

katalogbillede af seng :-)

Her er så lige et katalogbillede af den seng jeg køber i næste uge:-) ( gave fra min farmor )Er den ikke fin? Der skal ikke være himmelgejl til..Den skal være simpel.. Der er regulerbar side og højde. Og så har jeg også ALT! Selv vatpinde..He.he..og næsesuger! Mangler bare en baby :-) Og lige vaske babytøj og dyne osv.. Puhh...det er ved at være tæt på! Der er kun halvanden måned tilbage! Godt :-) For det er ikke sjovt at være højgravid i denne varme! Godt at jeg ikke har taget 30 kilo på og har vand i hele kroppen..Puuuuha
Ellers går det fint! Bortset fra at jeg tror at jeg skifter sygehus..Er lidt utilfreds med Hvidovre pt..Laaaang historie. De tog mig ikke seriøst den anden dag. Havde ALT for mange plukveer. Og deres svar var bare: Du har nok blærebetændelse. Tag forbi din læge og bliv tjekket ( Havde ikke blærebetændelse ) og min læge var ret chokeret ( og min søster, plus de jordemødre hun spurgte på Herlev ) over at de ikke kaldte mig ind for lige at blive checket om jeg var ved at gå i gang med at modnes til fødsel. Min læge sagde at det lød som om de havde for travlt, fordi det er dem jeg hører under i sådanne situationer, ikke hende. Nå.. Men derfor føler jeg mig ikke tryg ved dem.. Så travlt skal de ikke have. Man må gerne have mange plukveer ( godt tegn, fordi livmoderen træner til fødsel )..Men sgu ikke 20 i timen i MANGE timer..Så kan man risikere at de begynder at modne en til fødsel... Men Heldigvis gik det over.. Og min læge tjekkede babys hjertelyd, og han havde det fint derinde...Vil jo gerne have at han lige bliver derinde 6 uger endnu...
Posted by Picasa