Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

mandag, juni 19, 2006

Musikalsk baby!

Så har min mutti været her i weekenden! Hun er blevet beklædt, rocket og jazzet! Fredag var vi først på strøgtur, og så til Beth Harth i tivoli m. Tanya og Moster. Det rykkede heelt vildt! Kender hende ikke så godt, kun de obligatoriske hits. Men shit! Hvor hun går amok på en scene! Hendes hits er lidt poppede, men det var hun sgu ikke! Man kunne kun blive lidt forelsket i hende. Hun fyrede den totalt af med hård rock. Gik helt amok på scenen, med en smøg i kæften imens hun svinede George Bush til ( he-he )
Lørdag fes vi rundt igen, Først i babysam og købe den tremmeseng jeg har fået af min farmor, og så op og ned af strøget.. Og var inde og høre noget godt jazz, med en australsk jazzmusiker jeg kender. Ret sjovt, fordi jeg har ikke set ham i 3 år. Men han bliver et halvt år i Dk denne gang. Så hvis I er til traditionel jazz, og ser navnet Chris Tanner på en plakat, kan det varmt anbefales. Han er kun 28, men spiller klarinet som en garvet musiker på 60. He-he..Han er dog ægte jazz-musiker, så det hænder jo at der der bliver festet meget igennem, men han kan altid spille klarinet i disse tilfælde, det går mindre godt med sang! Ha-ha...Han var RET fuld ( wasted, som han sagde ) til den koncert! Det var det der var lidt skægt! For til begge koncerter var Baby TOTALT rolig HELE koncerten! Han rørte sig overhovedet ikke.. Troede at jeg ville få en voldsom reaktion pga larmen. Men nej... Han lå totalt stille, og det var det eneste tidspunkt hele dagen hvor han ikke rørte på sig. Undtagen da Chris lige syntes at han skulle synge lidt..Så sparkede han som en gal! Nok fordi det var lidt falsk, fordi det var det eneste tidspunkt han rørte på sig.. Og når jeg tænker over det, er han altid helt rolig når jeg fyrer op for musikken, som om at han ligger derinde og lytter med. Så jeg tror at jeg har en lille musikalsk baby i maven :-) ..Men det er hans far jo også. Han er i symbiose med sin guitar ;-)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Jane.

Tillykke. Hvor ser han dejlig ud!! Nyd det.

Knus Tanya

11:00 PM  

Send en kommentar

<< Home