Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

søndag, juli 02, 2006

Vi er vel vores faders døtre!

Har haft en travlt weekend! Fredag var jeg lige sammen med babys familie på den anden side. Har mødt hans farmor og faster før, og skulle også lige møde farmors mand. Hov-hov..Må ikke glemme lille babys fætter Oliver! Han er kun 1.5 år og rigtig kær! Men det var rigtig hyggeligt :-)
Lørdag var Tanya her så.. Vi agerede lige håndværkere, og samlede lige tremmesengen. Ingen problemer! ( vi er vel fars døtre!)

Og i dag søndag har jeg været på skovtur med snaren. HELE dagen! startede kl. 11.00 med at vi blev hentet af 'bodegabussen' og kørt til nordsjælland. Det var genialt! Ha-ha..Det er en bus der er totalt ombygget! Rød-ternede gardiner med hvide pom-pommer. Små lamper med flæser, indbygget musikanlæg, bar, osv i rigtig bodegastil! Havde hyret 3 tjenere, som vi kendte, til at varte os op. Spiste ved Esrum kloster, og så i skoven og 'lege' før vi endte tilbage til mad og fest på Snaren. Jeg var heldigvis ikke helt 'alene' havde jo Lotte, som også er gravid. klokken 21.00 syntes vi heller ikke det var særligt skægt mere at være sammen med folk der havde drukket i solen, siden om formiddagen. Nu er jeg så kommet hjem, med elefantfødder :-(Skal så op i morgen og gøre rent for sidste gang på Snaren. Nu gider jeg ikke mere! Skal jo også snart føde :-) Men det bliver da sørgeligt at skulle aflevere nøgler og sige farvel, efter næsten 3 år. De er meget kede af at jeg holder op, men jeg har lovet at komme tit forbi og spise deres 'verdensberømte' fiskefrikadeller ( kan KUN anbefales! )