Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

fredag, juni 23, 2006

Poul Kjøller er global kærlighed, og opdragelse

Kom til at tænke på os 70-er-børn! Vi er sgu da ret afbalancerede i forhold til 80-generationen! Selvom vi begge er institutuonsbørn. Det må være på grund af Poul Kjøller! ( en cykel larmer ikke, den bruger nul benzin, en cykel oser ikke, som andre oliesvin! ) Ha-ha. (80-erne er bare : Fuck dig, mor! Jeg vil i big brother og være kendt! )
Hmm..Har ikke en lilla ble..Men jeg har en blå! Så kan jeg tage den på hovedet og synge en sang for min søn.. Jørgen Clevin og poul K. er altså mere værdisættende..Helt ærligt! Hvad kan man lige lære af en teletubbie? Eller en banan i en pyjamas?
Men ellers går det godt her i varmen! Men kan godt mærke at han er RET tung nu! Puhh.. Han må veje næsten 3 kilo nu! Det kan godt mærkes! Men nu er der jo kun en måned tilbage! JUHUU! :-) har også fået vasket ALT! tøj, dyner, aktivitetstæpper, bamser osv..Det gjorde jeg i går. Men har ikke sat tingene på plads. Det står pakket ned i kasser. Så er det jo bare at pakke ud, hvis jeg får veer. ( og ja, mor! Skal nok lade være med at rede seng før jeg er kommet hjem med ham!)
Nå Ja! Ret skægt! En pige fra min mødregruppe har født! Vi har termin samme dag. Det sjove er så at hun sender beskeder til mig fra hospitalet, og så viser det sig sgu at det er Tanya der har taget imod hende baby! Det er da for sjovt! Hun syntes at Tanya var smaddersød :-) ( og det sagde hun før hun vidste at det var min søster ) Ha-ha..Ikke så fedt hvis hun havde sagt, at hun havde haft en latterlig studerende der var totalt inkompetent! ;-)