Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

torsdag, juni 08, 2006

Hormoner!

Går rundt og griner af mig selv! I går bestilte jeg min ynglingspizza, og begyndte at græde lidt på vej hjem, fordi jeg syntes bare at den så så god ud! Og fordi jeg blev så rørt over at pizzamanden havde puttet ekstra parma og gorgonzola på, fordi jeg var gravid! Det er da for langt ude! Ha-ha-ha.. De hormoner!
Man skal bare sige ordet 'baby' eller 'fødsel', så sidder jeg med våde øjne, og griner af mig selv! Nok ikke så sjovt når jeg ligger på hospitalet, og det siger over højtaleren: "Ding dong...Ja, kan vi bede om en fjerkræs-saks til stue 5?" :-/
Hvor faen blev hende den hardcore bartender af?? Kan være at jeg skulle smutte forbi Bobi og spørge om jeg ikke måtte få lov at arbejde en halv time, så jeg kunne smide nogen der taler i mobil-tlf ud? ;-) På mine sidste vagter var jeg også blevet lidt mere blød! Ha-ha..En af kunderne sagde til mig " Du er blevet så mild efter du er blevet gravid" Ha-ha..5 min. efter fik jeg et negativt hormon-udbrud, fordi der var en der ikke spurgte på en høflig måde efter en øl..Det er da også uopdragent at vrisse " en øl" det hedder da : "kan jeg bede om en øl, tak!" Uhhh...Godt jeg ikke arbejder der mere :-) I virkeligheden er der nok ikke den store forskel på at være mor og bartender..Det er sgu da det samme..Hård, retfærdig, omsorgsfuld og sætte grænser på en pædagogisk måde. Mænd er og bliver drenge. Når de spørger " jamen, hvorfor må jeg ikke det?" Er svaret " Sådan er det bare!" eller " fordi jeg siger det!" ;-)