Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

onsdag, juli 12, 2006

mave og babymøde


Så har jeg været til mave og babymøde! Vi er stadig 4 der ikke har født! Det var meget mærkeligt at pludselig se pigerne med unger :-)
Har været til jordemoder i dag. Nu sidder han fast! Han har boret sig som en lille tæge, ned i mit bækken :-) Så nu må vi bare vente og se hvornår han gider hilse på os andre :-) Han er fuldbåren nu, selvom der er et par uger til fødslen. Så nu er det jo faktisk nårsomhelst indenfor nogle uger ( hvis jeg ikke går over tid )
Jordemoderen skønner ham til nu at veje ca 29-3000 gram :-) Men det er jo kun et skøn... tiden må jo vise hvor stor han er...
Men vi har det begge godt! Jeg går rundt og nyder den sidste tid 'alene' Og bruger tiden med venner og familie.
Har været i jylland, og tog Maria med hjem. Så hun var med til jordemoder i dag, og selvfølgelig Tanya.
Og i aften skal vi til fri film med nogle af mine veninder..Ellers hygger vi ( selvom det ikke harmonere så godt med mine hormoner, at få en teenager til at stå op om morgenen ) Men hva´f... Pigen har jo ferie ;-)

Det er lille Jonas i midten, som Tanya har taget imod :-) Han er ikke mange lorte stor..Også født 5 uger for tidligt. så pt er han kun 2800, selvom han faktisk er født for flere uger siden. Meget mærkeligt at holde sådan en lille fis... Specielt når man tænker på at der ligger en i tilsvarende størrelse i min egen mave :-) Mærkeligt at der er plads!
Posted by Picasa