Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

fredag, juni 02, 2006

KÆMPE bebs!!!

Så er jeg lige kommet hjem fra jordemoder! Hun gættede på at han vejede ca. 23oo gram nu!! Det er heeelt vildt! Normalen for hans 'alder' er mellem 1500 og 2400 gram! Så det er jo en kæmpe stor baby! Jeg er SÅ glad! :-) Det er Så dejligt at vide at han er stor og sund! Uhhhhhh!!! Jeg er simpelthen så overlykkelig! :-)
Han ligger med hovedet nedad, men har ikke sat sig fast i bækkenet...Det gør de også først nogle uger før. Men jordemoderen sagde at hun ikke troede at han ville vende sig mere, så han ligger rigtigt! Alt så også rigtig fint ud på mig! Blodtryk er stabilt og ingen ødemer osv.. Jeg er altså skidegod til at være gravid! ;-)
Nu kan jeg jo også gå rundt og sige at jeg skal føde i nærste måned! Det er ret vildt!
knus fra en OVERGLAD og LYKKELIG Louise :-)