Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

onsdag, august 02, 2006

Hyldest til en fantastisk jordemoder!

Her er Tanya med Otto, kort tid efter hun tog imod ham! Sad lige i dag og tænkte over min fantastiske fødsel, her 14 dage efter. Og så kom jeg jo lige til at tænke på at grunden til at det hele gik så perfekt, og jeg var så tryg, kun udelukkende skyldtes min fantastiske lillesøster! Hun var simpelthen så skide sej og professionel. Og hun må jo have været nervøs, specielt fordi det jo var mig, og pga navlestrengen sad om halsen på hendes lille nevø.. Men hun var så rolig og selvsikker under hele forløbet at jeg slet ikke nåede at blive nervøs eller bange. ( det skal siges at Otto IKKE manglede ilt til hjernen under fødslen, der var en fødselslæge der målte hans ilt i blodet under fødselsforløbet, så hvis han er dum, er det udelukkende fordi hans forældre er det ;-) ) Og havde det ikke været for at Tanyas motivering og guiden, var det nok endt med at han var taget med kop pga situationen med navlestrengen. Fødslen scorede også 10 på apgarskalaen, som er det højest tal en fødsel kan få! :-)
Så tusind tak for en super oplevelse! Du er en ener! Kys!
Posted by Picasa