Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

lørdag, juli 29, 2006

Im sleeping my day away!

Verden Ifølge Otto!
Han sover, spiser, prutter i bleen, kigger lidt omkring på verden og skriger! Og så kommer han jo selvfølgelig i bad, og bliver kørt rundt i barnevogn det halve af dagen. Og det elsker han, specielt at komme i bad. Det er bare det fedeste. Så ligger han der og flyder rundt..Totalt livmodersimulator!
He-he...den anden dag var der totalt forsinkelser på s-tog, så det endte med at jeg måtte sidde og amme ham på flintholm station! Det var ret kikset... :-)
Men ellers går det rigtig godt! Han er stadig et nemt barn, men han kan også skrige, hvis tingene går for langsomt! Der er temperament i den knægt! :-) Men så griner jeg bare af ham... Han falder heldigvis lynhurtigt til ro når hans behov bliver opfyldt..Så det er ikke sådan noget med at han bare skriger og skriger..
Og så er han en kvik lille fyr :-) Han er meget opmærksom på verden omkring ham...Og elsker at ligge og kigge rundt.. :-)
Nu tror jeg sørme at vidunderet er ved at vågne op...Så jeg må hellere smutte igen :-)
 Posted by Picasa