Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

tirsdag, maj 16, 2006

mig og min gravide lillebror ( Harry Potter )

(Yes! Eksamensopgave er bestået! Det var 'bare' en bestået/ikke bestået. Men hun syntes at den var rigtig god ) :-)
David og jeg spiller Harry Potter, meget koncentreret..
David og jeg har hygget os i dag, er hos min fader. Smed ham dog i børnehave på et tidspunkt. David altså, ikke far..
Han er altså en kær lille dreng..Ups..STOR dreng! Han bliver skidesur hvis man kalder ham lille..Også selvom det er i sætningen 'lille skat': " Jeg er altså ikke lille, jeg er 3 år!"
Har proklameret at han gerne vil tiltales Harry Potter...
Han er da for sød :-)

David er også gravid! Det blev en velskabt fodbold....
Han er så nysgerrig med maven. Lå med hovedet og lyttede på den og udbrød : "Jeg kan høre han drikker!" Mig : "hvad drikker han?" David: "Mælk og saftevand!" Og David synes han skal hedde David eller Harry! Nåe..Han er sgu sød! Posted by Picasa