Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

tirsdag, maj 16, 2006

Gylle, hjertestop og politibil m. trailer

Man ved godt at man er nået til Ringkøbing, når selv politibilerne kører rundt med en trailer bagpå! ( Å så'erd jengång løwn! ) Men åhhh!! Den dejlige rene luft der er fyldt med ilt, eng og havbrus. BIIIP!!! NOT! Havde gladeligt åbnet vinduerne på vid gab i flere timer før jeg skulle i seng den første nat, tænkte at den friske luft ville være sund og god for lille 'Bløp' i stedet for forurenet københavnergas..Havde bare lige glemt at det er gylletid! Og så også så det sved i mine øjne! Øv!!
Og skulle have fået resultatet fra min eksamensopgave i går. Så jeg skrev et brev til vores studiesekretær Vibeke, som gav mig et hjertestop ved at påstå at hun så sandelig ikke havde modtaget min opgave ( ligmed dumpet ) Blev fuldstændig klam over det hele, men så sendte jeg hende min afleveringsrapport fra mailen så hun kunne se at jeg havde sendt den for 3 uger siden... Og fik hurtigt en mail tilbage om at hun havde lavet en fejl. Hun HAVDE modtaget den..vores underviser havde bare ikke fået rettet dem helt færdig endnu. Pyyhhh... blev helt dårlig der..
Men ellers er det jo fantastisk hyggeligt at være hjemme!
Hygge = 100 %
Forkælelse = 100 %
Bacheloropgave indtil videre = o,o1 % Øhhh... Må vist hellere komme i sving! Det er jo ligesom derfor at jeg er kommet herover. Der er ikke så mange overspringshandlinger at lave herovre i forhold til Kbh...