Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

torsdag, maj 11, 2006

Hvalrosser

Her er så et lille billede fra Århus af Jane og mig med vores drengemaver :-) Jane er lige en måned længere henne end mig. Det har været rigtig hyggeligt :-) Men tror at hendes mand Ole er rimelig træt af alt den baby-snak. Men som han siger : "Så er der ikke nogen af jer der går i mine bajere" Posted by Picasa
Ps..ved sgu ikke hvorfor jeg ser helt skæv ud i ansigtet på dette billede? Det er nok fordi billedet er zoomet helt ned. Sådan ser jeg altså ikke ud!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Lulu og jane.

Frugtbarhedens smukke gudinder. Hvor ser i sunde og glade ud. Det er dejligt at se. Bare kom an med maverne, så skal jeg nok sørge for, at der kommer nogle skønne små børn ud ;-)
Knus Tanya

12:53 PM  

Send en kommentar

<< Home