Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

mandag, april 24, 2006

Mit møde med Tin Tin

Ja.. Det er faktisk min læges mellemnavn ( det var derfor jeg valgte hende )
Nå! Men der er ikke så meget nyt. Alt så rigtig fint ud. Så nu skal han bare 'bages' færdig. Nu er der kun 3 måneder!
Jeg hørte hjertelyd igen :-) Men det var jo ikke så stor en oplevelse som første gang. Jeg er jo ikke i tvivl om at han er i live, sådan som han sparker rundt!
Billedet af maven må lige vente et par dage. Har ikke selv noget digitalkamera. Og jeg sidder lige nu og knokler med en latterlig eksamensopgave, som skal afleveres om lidt. Min hjerne fungere overhovedet ikke. Min læge var ikke med på min teori om at det er pga jeg har testosteron i kroppen, at jeg føler mig lidt dummere. Men sagde faktisk at det var meget normalt at gravides hukommelse var svækket! Jeg er overbevist om at det er pga mandelige hormoner. Det er derfor mænd ikke kan multitaske, de kan kun klare en opgave af gangen ;-)