Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

tirsdag, april 04, 2006

Nyt! et sløret billede! Desværre...

Far var her lige i weekenden og tog dette billede af Tanya, hvor hun lige giver mig en lille livmoderundersøgelse! Hun mente at kunne mærke hvor ryg, hovede og den lille numse var! Rigtig hyggeligt og mest for sjovt. Håber virkelig at hun får lov at tage imod ham :-) Hun er selv begyndt at tage imod børn på hospitalet nu.
Ellers går det godt! Han sparker på liv og løs! Engang imellem bliver jeg helt forskrækket, og kommer til at sige "Uhh!" så hårdt sparker han. Det er de kæmpe fødder han har! Og så hygger han sig med at sparke hårdt, eller hoppe, på min blære, selvfølgelig når der er rigtig langt til nærmeste toilet! Men ellers er det kun hyggeligt! Han reagere rigtig krafitigt på min stemme nu. Hvis jeg ligger og synger for ham, eller taler til ham om aftenen, så sparker han som en gal :-) Måske siger han i virkeligheden bare:" Så hold dog kæft, kvindemenneske!" ;-)
Nu er der jo kun 3 måneder og 3 uger til han kommer ud! Tiden går hurtigt nu!
knus louise
 Posted by Picasa