Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

lørdag, marts 18, 2006

Lille tarzan og nyt!

Her er lige et mavebillede til! Min søsters 'hund' ville være med!
Har været til sidste forelæsning! Så nu skal jeg bare lave en enkelt eksamensopgave på 10 sider, og så skal jeg i gang med mit bachelorprojekt! hurra!!! :-)
Utroligt nok er maven vokset siden dette her billede! Den er kommet mere opad! Og navlen udad!
Har underskrevet kontrakt på bolig! Flytter d. 11/4. Men det er kun en midlertidig bolig indtil jeg skal flytte 'rigtigt' Står jo på en venteliste for studerende forsørgere, og skal flytte ind når der bliver ledigt indenfor nærmeste fremtid.
Kh Louise
Posted by Picasa

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du er da ved at se fed ud !!!!!

Hilaen Pia

5:46 PM  

Send en kommentar

<< Home