Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

torsdag, marts 16, 2006

Årets første ærter! :-)

Endelig! Efter et halvt års venten! He-he-he... Så har jeg opsnuset årets første friske ærter! :-) Gnaske-gnaske! Jeg er så glad at jeg næsten har tårer i øjnene! købte dog 'kun' et halvt kilo! Æv, man skal passe lidt på alt det a-vitamin når man er gravid :-(
Prøvede engang at regne ud hvor mange kilo jeg kunne sætte til livs på en sæson. Men det er lidt ulækkert, så det vil jeg slet ikke nævne! He-he..Jane, jeg ved du sidder og griner!
Findes der noget bedre end friske ærter?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej lækre mave
Sjovt du nævner det - sidst jeg var ude at handle så jeg de første ærter på markedet og tænkte selvfølgelig smilende på dig. Dog turde jeg ikke købe dem da de altid er forfærdentlig dårlige her først på sæsonen - med mindre man er syg effter dem som dig!!!
Glæder mig til at se jer to :-)

9:06 PM  
Anonymous Anonym said...

Beskeden var fra mig Jane

9:06 PM  

Send en kommentar

<< Home