Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

lørdag, august 19, 2006

Otto, når han prutter!

He-he..Synes det er det mest sjove 'grimme' billede! Sådan ser Otto ud når han skal klemme en prut ud!

HURRA! Otto fylder en måned i dag! :-) Og har smilet 'rigtigt' for første gang :-) Ellers har man kunne se han smiler med øjnene, men i morges var den god nok! :-)
Han er jo bare nem og fantastisk :-) Men jeg synes jo at han er sød og sjov, selv når han er lidt umulig. Det må være ret træls at have en mor der bare griner og synes man er sød, når man prøver at være utålmodig og hysterisk :-) ( Ok, klokken 2 om natten, synes jeg måske ikke at han er så sød altid)
Men det går godt her! Bortset fra at en latterlig hveps stak mig på maven i dag, og det lækre Sony-digitalkamera jeg havde udset mig var udsolgt :-( Men det var også et helt vildt godt tilbud, så bliver det jo revet væk... Men må sgu få købt mig et digitalkamera! Er også begyndt at glæde mig til at skrive mit bachelorprojekt! Starter 1. september, har jeg bestemt mig. Har besluttet mig for at smide det jeg har skrevet i skraldespanden, og starte på at skrive om noget andet! Hvis jeg bare kan arbejde et par gange om ugen i x antal timer, skal jeg nok få skrevet noget der er ok, som jeg kan aflevere i december. Satser ikke på et 11-tal denne her gang. Men bare noget over 8.. De kigger jo heller ikke på bachelorkarakteren når man søger arbejde. men på specialet :-)
Posted by Picasa