Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

onsdag, november 08, 2006

Flyttehalløj

Så er vi flyttet ind! Det er SÅ dejligt :-) Otto har fået sit eget værelse. Jeg synes selv at jeg har fået lavet det rigtig godt og hyggeligt. Jeg har fundet nogle gamle ting, til at bløde Ikea-looket lidt op. Her er et eksempel fra Ottos værelse. Jeg skal nok sætte et billede ind af hele værelset, mangler bare lige et billede og en hylde før det er helt færdigt.

Fede Otto!
Ha-ha! Se lige det dejlige lille flæskehovede! 5300 gram og 63 cm! jeg håber at han snart lærer at gå, så jeg slipper for at slæbe rundt på den fede unge ;-) Posted by Picasa

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

han er vores dejlige lille smølf. Det er godt med lidt flæsk, det varmer i denne kolde tid. Skønt smil, det er nok til mormor og bedstefar. Knus og kys

8:04 PM  

Send en kommentar

<< Home