Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

torsdag, oktober 19, 2006

HURRA! Vi flytter!!!!!!!

JUBIIIIIIII!
Hun har lige ringet fra boligfonden. Vi kan flytte ind d 6/11!! Vi flytter næsten lige bag ved frederiksberg rådhus, 2 min. gang så står man inden i frederiksberg have! Det er SÅ fedt! Skal flytte i en 2v-kollegielejlighed for enlige forsørgere på SU. Det er et hyggeligt hus. Og så bor der 11 andre enlige med børn. Der er også nogle lækre fællesrum som man kan booke til feste og fødselsdag. Og verdens mest hyggelige have m. træer, bålplads,legehus,sandkasse,legestativ og der kommer en lille miniboldbane!
JUHUUUUU!!!! Nu kan jeg endelig få mine egne ting. men er nødt til at købe nyt også...Det er som sagt småt. Det er den mindste 2-er der er. Men jeg kan flytte i en større 2-er i huset, når den næste flytter ud engang. Sådan er det, de nye starter altid med den mindste. ! Jeg er SÅ glad! Nu kan jeg endelig bygge rede!