Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

lørdag, september 16, 2006

Vandhund og 'blondiner'

JUHUU!!! Nu har jeg fået et digitalkamera!!!! :-) He-he ( Og sorry,Tina ) men I må lige høre den her.. Jeg sendte en runde-joke-sms til min kære veninde Tina : Husk at se mig i tv i aften på tv2, med Line Baun Danielsen, hvor vi taler om mit sexliv. Det er det program der hedder 'forsvundet sporløst' Det skægge er så, at Tina ringer til mig ( ret desperat ) for at høre hvornår det kommer, for hun kan ikke finde programmet på tekst-tv!! Det er sgu da sjovt!! (når sprutten går ind...)

Men ellers går alt godt her! Vi får set en masse mennesker. I morgen kommer min kusine og hendes kæreste herover i nogle dage. Og jeg har planer om at Otto skal på sin første tur i svømmehallen. Han er jo en vandhund, som tydeligt ses her :-)
Posted by Picasa