Mit billede
Navn:
Sted: Copenhagen, Denmark

onsdag, december 20, 2006

Glædelig jul!


Som I kan se, er Otto jo bare blevet en stor dreng på 5 mdr! Han er blevet en lille basse på knap 7 kilo. 6845 gram for at være præcis. Sundhedsplejersken var her i dag, og alt var helt perfekt. Han kunne hvad han skulle, og er en dreng i fin trivsel :-)
Han er også blevet vaccineret. Han var så coool! Han græd ikke. Sagde faktisk ikke et pip :-)







Her får han så lige lov at suge lidt på en kiwi! Min sp'er mente også at jeg skulle til at give ham 2 måltider mad om dagen. Så hvis jeg ikke står og rengør flasker, koger sutter o. lign så står jeg og koger, moser, eller blender mad til Otto. Kan sagtens forstå dem der bare køber købemad..Ha-ha...Men jeg holder fast på at det skal være hjemmelavet og økologisk. Har faktisk en dag købt noget købemos fordi jeg havde ret travlt, men ungen ville sgu ikke spise det! Han vil da ha' mors hjemmelavede mad! :-)
Posted by Picasa

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej søde mor og Otto
Også glædelig jul og godt nytår til jer. Jamen altså, han bliver jo mere og mere fantastisk. Hold op hvor er han kær. Og dig kære veninde, hvor er du smuk. Vi savner jer og håber at se jer snarest i det nye år. Hils familien.
Kærlig hilsen Jane

2:53 PM  

Send en kommentar

<< Home